مشخصات، قیمت و خرید سمعک یونیترون در تهران

شرکت یونیترون فعالیت خود را  در سال 1964 میلادی در ایالت اونتاریا کانادا آغاز کرد. این ایالت به دلیل ارائه برترین فناوری‌ها، شهرت جهانی یافته است. این شرکت با نیم قرن تجربه، کمک شایان توجهی به عرصه ناشنوایی و کم‌شنوایی داشته و نمایندگی سمعک unitron را به‌مرور گسترش داده است. امروزه شرکت یونیترون در بیش از 19 کشور جهان، دارای نمایندگی انحصاری بوده و در 46 کشور مانند ایران دارای نمایندگان غیرانحصاری می‌باشد. شرکت طنین سمعک مفتخر است با ارائه محصولات سمعک یونیترون، از مشکلات عزیزان نیازمند شنوایی بکاهد. در این نوشتار ضمن معرفی این برند، نکاتی را در مورد قیمت و خرید سمعک یونیترون تهران مطرح خواهیم کرد.

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

قیمت سمعک یونیترون

ارزش‌گذاری سمعک‌های برند یونیترون نیز همچون دیگر کالاها با توجه به قدرت، ظاهر و تکنولوژی آنها صورت می‌پذیرد. اما در حالت کلی می‌توان بیان کرد که سمعک‌های رده پایه این شرکت از 2 میلیون تومان به بالاتر، ردهٔ استاندارد بالاتر از 4 میلیون تومان و ردهٔ پیشرفته نیز بالاتر از 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. در کادر زیر قیمت انواع سمعک را به همراه میزان گارانتی آن بیان کرده‌ایم. در صورتی که قصد خرید سمعک یونیترون را دارید، می‌توانید از طریق شرکت طنین سمعک اقدام به خرید سمعک یونیترون کنید.

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

نام مدلگارانتیقیمت
Unitron D Moxi Fit 93 سال$1,999
Unitron D Moxi Fit 73 سال$1,599
Unitron D Moxi Fit 53 سال$1,199
Unitron D Moxi Fit 33 سال$899
Unitron D Moxi Jump R 93 سال$2,099
Unitron D Moxi Jump R 73 سال$1,699
Unitron D Moxi Jump R 53 سال$1,299
Unitron D Moxi Jump R 33 سال$999
Unitron T Insera Pro3 سال$1,999
Unitron T Insera 8003 سال$1,599
Unitron T Insera 7003 سال$1,299
Unitron T Insera 6003 سال$1,099
Unitron T Insera 5003 سال$899
Unitron Shine Rev 43 سال$799

در جدول بالا می توانید لیست قیمت سمعک پشت گوشی unitron و انواع دیگر این نوع سمعک را مشاهده فرمایید.

مشخصات خاص و قابل توجه سمعک یونیترون

در این بخش از مطلب به بررسی نکاتی درباره ویژگی‌های سمعک برند یونیترون پرداخته‌ایم.

  • کمپانی یونیترون بیشتر بر روی بالابردن کیفیت گفتار در مکالمات تمرکز کرده است. این شرکت مدعی شده است عملکرد سمعک‌هایش حدود 50 درصد نسبت به گذشته بهبود یافته است.
  • سرعت پردازشی سمعک‌های این شرکت نسبت به گذشته در حدود 36 درصد، افزایش یافته است.
  • این سمعک‌ها، دارای تمامی مدل‌های مختلف پشت‌گوشی،  رسیور داخل کانال،  داخل گوشی و  بوده تا پاسخگوی همهٔ انواع کم‌شنوایی و تمام سلایق باشد.
  • سمعک‌های یونیترون با ترکیب هفت نوع صدا،  تنظیمات و تغییرات شنوایی توانسته است کاملاً اتوماتیک باشد.
  • این شرکت دارای سمعک‌های قابل شارژ شدن می‌باشد که نیاز به تعویض‌کردن باتری ندارند. همچنین این نوع سمعک یونیترون، کوچک‌ترین سمعک شارژی را داراست.

سطح فناوری سمعک یونیترون

شرکت یونیترون فن آوری  خود را در پنج سطح مختلف ارائه داده است:

  • :T Pro  دارای بالاترین سطح فن آوری، حذف فیدبک و نویز، کاهش وزوز گوش،  فوق هوشمند،  وایرلس،  کیفیت صدای بالا  و … .
  • T 800 : افزایش کیفیت مکالمه،  کاهش نویز،  ارتباط بین دوگوشی،  دارابودن صدای طبیعی و  … .
  • T 700: هوشمند،  کاهش‌دادن میزان سروصدای زمینه،  دارابودن صدای طبیعی و   … .
  • T 600: بهبود دهی در کیفیت گفتار به‌خصوص در محیط‌های خلوت،  تربیت شونده،  تنظیم خودکار سمعک بر طبق محیط‌های شنیداری مختلف  و … .
  • T 500 : افزایش یافتن کیفیت صدا،  بهبود یافتن درک گفتار به‌خصوص در محیط‌های شلوغ.

مدل های مختلف سمعک یونیترون

شرکت یونیترون سمعک‌های خود را بر اساس استایل آنها نام‌گذاری می‌کند. بر این اساس سمعک‌های رسیور داخل مجرای یونیترون MOXI، سمعک پشت گوشی سوپر پاور MAX، سمعک پشت گوشی یونیترون STRIDE و سمعک داخل گوشی INSERA نامیده می‌شود. از لحاظ سطح تکنولوژی نیز باید اشاره نماییم امروزه پلتفرم‌های پردازشی زیر توسط این شرکت در دسترس است. 

  • پلتفرم Discover در سال 2019
  • پلتفرم Tempus در سال 2017
  • پلتفرم North در سال 2015 
  • Era در سال 2012

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

سمعک Discover یونیترون

سمعک‌های Discover یونیترون در سال 2019 طراحی و تولید شده اند. این نوع سمعک دارای رسیور داخل مجرا بود؛ مدل  Moxi Fit با باتری 312 و مدل Moxi Jump R با یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ به بازار معرفی شدند. هر دو مدل این سمعک‌ها، از جدیدترین قابلیت‌های ارتباطی بلوتوثی بهره می‌بردند که قادر به دریافت اطلاعات صوتی از همه منابع صوتی دارای بلوتوث از قبیل تلویزیون، موبایل و سایر منابع صوتی است. 

سمعک‌های مدل Discover یونیترون می‌تواند اطلاعات را از هر محیط شنیداری که کاربر در آنجا وقت خود را می‌گذراند ذخیره کند و برای یک دوره آزمایشی این سمعک در اختیار فرد متخصص ادیولوژیست قرار می‌دهند تا کسانی که برای نخستین بار از سمعک استفاده می‌نمایند، بتوانند شنوایی طبیعی‌تری را تجربه کنند. چرا که محیط‌های شنیداری کاربران با شغل‌های متفاوت با هم فرق بسیار فراوانی دارد و بدون تردید، تنظیمات یکسان برای همه کاربران به نتیجه مشابهی منجر نخواهد شد. شما می‌توانید این نسخه از سمعک‌های یونیترون را از طنین سمعک خریداری نمایید و مشکلات مرتبط به کم‌شنوایی خود و یا اطرافیانتان را به بهترین نحو ممکن حل کنید.

نرم‌افزار پردازشی سمعک مدل یونیترون Discover، قادر است هفت محیط آکوستیکی گوناگون را در حافظه خود ذخیره‌سازی و طبقه‌بندی کند. این محیط‌ها شامل محیط ساکت، گفتگو در اتاق کوچک، متوسط و بزرگ، محیط بسیار نویزی و شلوغ و همین‌طور موزیک است. فناوری ثبت اطلاعات قدرتمند این مدل از سمعک‌ها، تمامی محیط‌های آکوستیکی که کاربر در آن وقت می‌گذراند را ثبت می‌کند. همچنین سمعک discover یونیترون حجم مکالمات روزانه و استریم را از منابع صوتی کاربر ثبت کرده و فرد ادیولوژیست بر اساس دانسته‌های خود و این اطلاعات، تنظیمات این مدل سمعک را بهینه‌سازی می‌کند.

شرکت سمعک یونیترون، نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن موبایلی به نام Remote Plus را برای سمعک‌های مدل Discover خود معرفی کرده است. این اپلیکیشن افزون بر قابلیت تنظیم و بالانس صوتی و تغییر برنامه‌ها، به کاربران امکان می‌دهد تا عملکرد سمعک خود در محیط‌های گوناگون صوتی را امتیازبندی کرده و در تنظیمات نهایی سمعک به متخصص شنوایی و ادیولوژیست کمک کند.

سمعک Tempus یونیترون

سمعک مدل Tempus Moxi یونیترون، نوعی سمعک رسیور داخل مجرای گوشی مناسب برای انواع کم‌شنوایی بوده و راه‌های ارتباطی گسترده همراه با رنگ‌بندی کامل پوسته دارد. پلتفرم تکنولوژی این نوع سمعک در سال 2017 معرفی شده است. این نسل از سمعک‌ها نسبت به نسل قبلی سمعک یونیترون، یعنی مدل North پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند که شامل 50 درصد دقت بیشتر در پردازش و 36 درصد سرعت بیشتر است.

سمعک مدل  Tempus Moxi Fit یونیترون در سایز کوچک رسیور داخل مجرا به همراه باتری 312 معرفی شده است. این سمعک از قابلیت‌هایی همچون استریم بلوتوثی، ارتباط وایرلس دوگوشی و پشتیبانی از تله کویل نیز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات قابل‌توجه و مهم سمعک  Tempus Moxi Fit یونیترون می‌توان به سیستم پوشش وزوز، تراکم فرکانسی، سازگاری با برنامه موبایل یونیترون یعنی uControl و برنامه FLEX اشاره کرد. این مدل سمعک یونیترون دارای قابلیت پردازشی هسته صوتی است.

 در واقع هسته صوتی به صورت اتوماتیک تجربه شنیداری کاربران این سمعک در محیط‌های صوتی گوناگون تنظیم می‌کند. سمعک Tempus بر خلاف سمعک Discover برای اتصال و دریافت صوتی از منابع صوتی به یک وسیله تحت عنوان واسطه نیازمند هستند. از مدل‌های متنوع رسیور داخل مجرای Tempus باید از Tempus Moxi Now، Tempus Moxi Kiss ، Tempus Moxi Dura   و Tempus Moxi All نام برد. تمامی این مدل سمعک یونیترون در شرکت طنین سمعک موجود بوده و بسته به نیاز و میزان کم‌شنوایی خود و یا اطرافیانتان می‌توانید بهترین سمعک را تهیه و استفاده نمایید. 

سمعک Moxi یونیترون

یونیترون با عرضه سمعک Moxi، مجموعه کاملی از سمعک‌های رسیور داخل مجرای گوش را ارائه کرد. بسته به سطح تکنولوژی سمعک، Moxi می‌تواند به فناوری‌های زیر مجهز باشد.

  • استریم بلوتوثی صوتی و دریافت موزیک و مکالمات به‌صورت دوگوشی
  • برنامه جامع دیتا لاگینک به منظور ضبط اطلاعات صوتی بر روی پردازشگر سمعک
  • تکنولوژی پردازش دوگوشی و هسته صوتی برای گفتار واضح و شفاف

سه مدل از معروف‌ترین سمعک‌های Tempus Moxi یونیترون ، مدل‌های زیر هستند.

Moxi All

سمعک یونیترون Moxi All، از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های رده Pro یونیترون بهره می‌برد. علاوه بر این، قابلیت اتصال سمعک به تلویزیون به‌وسیله تی‌وی استریمر از دیگر مزایای این مدل است. اتصال به اپلیکیشن موبایلی Remote Plus نیز امکان تنظیم از راه دور این مدل سمعک، توسط متخصص ادیولوژیست را فراهم می‌کند.

Moxi Now

 سمعک Moxi Now کوچک‌تر از مدل قبلی بوده و خرید آن را برای دوستداران ظرافت توصیه می‌کنیم. این نسخه، از جدیدترین تکنولوژی‌ها در رده پرو بهره‌مند است و از لحاظ سایز نیز 7 میلی‌متر کوچک‌تر از مدل قبلی می‌باشد.

Moxi Fit

سمعک یونیترون مدل Moxi Fit، محصول ساده‌ای است که با کمک ولوم کنترل و دکمه، قابلیت کم‌وزیاد کردن را دارد. این سمعک توانایی انتقال صوتی را نداشته؛ ولی می‌تواند به موبایل نیز متصل گردد. سمعک مذکور از لحاظ فناوری ساده‌تر از دو مدل قبلی Moxi است؛ اما به‌خوبی می‌تواند نیازهای کاربران را تأمین کند.

نسخه‌های دیگری از خانواده Moxi یونیترون در بازار موجود است؛ برای مثال Moxi Dura، با مقاومت بیشتر برای سبک‌های زندگی فعال‌تر، Moxi Kiss با باتری 312 و همچنین Jump R که دارای باتری قابل‌شارژ است.

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

سمعک Stride یونیترون

پرفروش‌ترین سمعک پشت‌گوشی یونیترون، سمعک Stride  است که دارای چندین سطح قدرتی می‌باشد . Stride M از باتری 312 بهره می‌برد، Stride P  و Stride P Dura از لحاظ قدرتی قوی‌تر بوده و از باتری 312 استفاده می‌کنند. سمعک‌های مدل  Stride یونیترون بیشتر برای افراد مبتلا به کم‌شنوایی ملایم تا شدید کاربرد دارد و جزو بهترین انتخاب برای افراد کم‌شنوا محسوب می‌شود. این سمعک‌های پشت‌گوشی، بسته به سطح فناوری به‌کاررفته، تکنولوژی هسته صوتی و استریم صوتی دوگوشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. علاوه بر اینها، مدل Stride  سمعک یونیترون ضدآب بوده و در مقابل گردوغبار هم مقاوم است.

سمعک Max 20 SP یونیترون

مدل Max 20  سمعک یونیترون، در دو سطح قدرتی UP و SP به بازار عرضه می‌شود و انتخاب بسیار خوبی برای افراد دارای کم‌شنوایی شدید تا عمیق و حتی بالاتر است.

سمعک Insera یونیترون

سمعک Insera یونیترون معروف ترین دستگاه‌های داخل گوشی این برند است. این محصولات شامل پنج رده سایزی متنوع از سمعک‌های داخل گوشی که از ITE تا IIC نامرئی است را می‌شود. سمعک داخل گوشی  مدل Insera بر اساس پلتفرم فناوری Tempus توسعه پیدا کرده است.

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

خرید سمعک یونیترون

بعد از طی مراحل ارزیابی شنوایی، چنانچه متخصص شنوایی‌سنجی یا ادیولوژیست  به فرد استفاده از سمعک را توصیه نمود، لازم است هنگام از خرید سمعک یونیترون حتماً به این موارد توجه گردد:

  • اندازه سمعک با میزان کم‌شنوایی ارتباط مستقیمی دارد. به مفهومی دیگر، افرادی که دارای کم‌شنوایی شدید و عمیق هستند، نباید از سمعک‌های کوچک داخل گوشی استفاده کنند؛ اما با این اوصاف، کوچک‌ترین سمعک‌ها با قدرت شنوایی بالا در بازار وجود دارند.
  • اگر فردی بیش از حد مستعد ابتلا به عفونت گوش می‌باشد، سمعک‌های کوچک داخل گوشی می‌توانند به علت ورود مایع و عفونت گوش، در معرض آسیب قرار بگیرد. پس این نوع سمعک‌ها نمی‌توانند بهترین انتخاب فرد باشند. البته در برخی از سمعک‌ها  فیلترهای خاصی برای این شرایط در نظر گرفته شده است.
  • ممکن است فردی بخواهد برخی از انواع سر و صداهای پس زمینه را کاهش دهد و یا بعضی از فرکانس‌های صوتی که در شنیدن آن مشکل دارد را افزایش دهد؛ اما لازم به یادآوری می‌باشد که همه سمعک‌ها قادر به انجام این موارد نیستند؛ بنابراین لازم است فرد به نظر متخصص شنوایی سنجی خود اعتماد کند و تجویز سمعک مناسب را بر عهدهٔ ایشان قرار دهد.
  • گفتنی است برخی از انواع سمعک با استفاده از سیگنال وایرلس می‌توانند به  لپ‌تاپ، پخش‌کننده‌های موزیک و موبایل متصل شوند؛ چنانچه این موضوع برای فرد کم‌شنوا اهمیت دارد، می‌تواند قبل از خرید سمعک یونیترون از این مسئله مطمئن گردد.
  • چنانچه فرد کم‌شنوا نگران ظاهر خود برای استفاده از سمعک می‌باشد، می‌تواند با مشاوران متخصص در این مورد صحبت کند تا با توجه به مشکل شنوایی و زیبایی ظاهری، بهترین گزینه را خریداری نماید.

چگونه بفهمیم چه نوع سمعکی را باید خریداری کرد؟

در زمینه تشخیص مناسب‌ترین نوع سمعک دو نکته مهم وجود دارد  :

اول، افراد باید از سمعک‌هایی استفاده کنند که قدرت آن‌ها متناسب با میزان ضعف شنوایی آن‌ها باشد. چنانچه فردی مبتلا به ضعف شدید شنوایی است، نیازمند دستگاه سمعکی در سطح متوسط و ممتاز خواهد بود. از سوی دیگر، چنانچه فردی تمایل به  بهره‌مندی از همهٔ امکانات یک سمعک ممتاز داشته باشد، یک مدل متوسط نیز می‌تواند نیاز وی را برآورده نماید.

دوم، بر اساس سبک زندگی بیمار یک متخصص شنوایی‌سنجی، نوع سمعک را توصیه می‌کند. به‌عنوان‌مثال، چنانچه فردی در محلی شلوغ و پرسروصدا کار می‌کند، از این رو به سمعکی نیاز دارد که از برترین فن آوری‌ها در زمینه کاهش نویز برخوردار باشد و حتی الإمکان دارای یک میکروفون جهت‌دار برای خاموش کردن بلندگوی دستگاه در صورت بروز صداهای بلند  باشد.

این گونه اطلاعات می‌تواند به فرد در تصمیم گیری برای انتخاب سمعک کمک نماید. شایان ذکر است که مهم‌ترین نکته در انتخاب یک سمعک، سطح ضعف شنوایی فرد است. ادیولوژیست یا متخصص شنوایی سنجی، پس از انجام یک سری آزمایش‌ها، قادر است تشخیص دهد که چه نوع سمعکی برای بیمار مناسب‌تر است. مرحلهٔ بعد، مربوط به مقایسه قیمت مجموعه‌ای از سمعک‌ها می‌باشد که با توجه به آزمایش‌های شنوایی و معاینهٔ گوش مناسب تشخیص داده شده‌اند.

سمعک یونیترون کانادا در تهران

بسیاری از عزیزان در مورد نمایندگی سمعک یونیترون تهران سؤال کرده بودند. شما می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید تا به سؤالاتتان در این زمینه پاسخ دهیم. خوش‌حال می‌شویم صدای گرمتان را بشنویم.

سخن پایانی

در این مقاله متوجه شدیم در سال‌های اخیر اختراع سمعک تحول بزرگی را در درمان اختلالات مربوط به شنوایی ایجاد کرد. همان‌طور می‌دانید درجات گوناگونی از نقص‌های شنوایی توسط علم پزشکی شناخته شده‌اند. با پیشرفت علم بشر درمان‌های متعددی نیز برای درمان این اختلالات کشف شدند، اما به کار گیری سمعک یونیترون برای حل مشکلات شنوایی، تحول بسیار خوبی در این زمینه محسوب می‌شود. همچنین در این مقاله توضیحات جامع و کاملی در مورد سمعک یونیترون ارائه کردیم و در نهایت به این موضوع پرداختیم که هنگام خرید سمعک یونیترون چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم. 

کلینیک طنین سمعک، با عرضه محصولات کمپانی یونیترون، در تلاش است تا به نحوی از مشکلات مرتبط به شنوایی هم‌وطنانمان بکاهد. از این که تا انتهای این مطلب از طنین سمعک ما را همراهی کردید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

می‌توانید برای خرید سمعک در تهران و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.