قیمت و خرید سمعک فوناک

یکی از معروف‌ترین تجهیزات کم‌شنوایی موجود در جهان،  سمعک فوناک  است. در شرکت سوئیسی فوناک، سمعک‌هایی تولید می‌شود که به‌صورت خودکار و بدون دردسر زندگی کم‌شنوایان را بهبود داده و تجربه شنوایی فوق‌العاده‌ای را به آن‌ها عرضه می‌کند. سمعک‌های فوناک سوئیس شامل انواع سمعک‌های چندکاره با قابلیت اتصال به دستگاه‌های دارای بلوتوث و نیز سمعک‌هایی با عملکرد عالی در محیط‌های پر سروصدا می‌شوند. در این محتوا به بررسی قیمت و نکاتی برای خرید سمعک فوناک خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید…

سمعک فوناک سوییس

می‌توانید برای خرید سمعک فوناک و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

شرکت فوناک انواع سمعک نامرئی، سمعک داخل گوشی و سمعک پشت گوشی نیز تولید کرده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی سمعک‌های این برند مطرح بپردازیم و در پایان نیز با سمعک فوناک نمایندگی تهران (سمعک فوناک در تهران) آشنا شده و جدول قیمت خرید سمعک فوناک سوئیس را مرور کنیم.

تاریخچه سمعک فوناک سوئیس و معرفی آن

شرکت فوناک در سال 1947 میلادی در کشور سوئیس تأسیس شد. در ابتدا نام آن elektroakustikr fur AG بود و بعدها  phonak AG نام گرفت. سمعک‌های این شرکت، از بهترین سمعک‌های جهان محسوب می‌شوند. از مهم‌ترین اهداف فوناک، درک و شناخت نیازهای افراد ناشنوا و کم‌شنوا و حساسیت‌های آنان می‌باشد. از جمله دلایل  پیشرفت این کمپانی، حضور بهترین نخبگان و دانشمندان شنوایی‌شناسی جهان در کادر تخصصی آن است. شعار این شرکت ” زندگی جاری است ” بوده  و در همین جهت نیز برای ناشنوایان و بیماران تلاش می‌نماید. کمپانی مذکور در سال 2015 میلادی، فناوری نوینی به نام Venture را رونمایی نمود. مشهورترین سمعک تولید شده در این شرکت، «سمعک نایدا» بوده که ویژه کودکان است. این محصول موفق شده فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سمعک‌های این برند، با کارشناسان باتجربه کلینیک تخصصی طنین سمعک در ارتباط باشید.

انواع مدل های سمعک فوناک سوئیس عبارتند از:

  • سمعک Phonak Audéo MINI
  • سمعک Phonak Una
  • سمعک Phonak Audéo YES
  • سمعک Phonak Audéo SMART
  • سمعک Phonak Audeo Mini
  • سمعک Phonak AUdeo Smart
  • سمعک Naida
  • سمعک Phonak Nios micro
  • سمعک Phonak Milo
  • سمعک Phonak Versáta Art
  • سمعک Phonak Exélia Art
  • سمعک Phonak Milo / Milo Plus
  • سمعک Phonak Certéna Art

انواع مدل های ریموت کنترل سمعک فوناک عبارت‌اند از:

  • My Pilot ، Watch Pilot ، Pilot One ، Key Pilot .
سمعک هوشمند فوناک

انواع تجهیزات و لوازم جانبی سمعک های فوناک عبارت‌اند از:

  • TV Link: نام مبدلی است که سیگنال صوتی تلویزیون‌های معمولی را به سیگنال بلوتوث تبدیل می‌کند به‌طوری‌که یک تلویزیون معمولی این قابلیت را خواهد داشت که با iCom به‌عنوان یک منبع بلوتوثی ارتباط برقرار سازد.
  • ICom : نام وسیله‌ای است که به‌عنوان رابط عمل می‌کند. عموماً  این وسیله قادر است توسط بلوتوث با 8 منبع مانند لپ‌تاپ، موبایل و ارتباط برقرار کند.
  • Click’n talk : دستگاه کوچک به گوشی موبایل وصل شده و فرد می‌تواند از مکالمات تلفنی خود لذت ببرد .

 

سمعک فوناک برای کودکان

حس شنوایی از مهم‌ترین محرک‌های رشد ذهنی، زبانی و عاطفی در کودکان محسوب می‌شود. این حس نقش مهمی در سیر بلوغ کودک دارد. سمعک فوناک سوئیس بیش از چهل سال تلاش کرده و توانسته است جدیدترین فناوری‌ها را در سمعک‌های کودکان تعبیه نماید. این شرکت دارای تیم تحقیقاتی ویژه‌ای برای کودکان است.  باید اشاره کنیم که در رده سمعک‌های Phonak Sky V، محصولاتی تولید شده‌اند که دارای مقاومت بالا نسبت به گردوغبار و همچنین رطوبت هستند. همان‌طور که می‌دانید بدن کودکان تا حدی حساس‌تر از بزرگسالان است؛ لذا توصیه می‌کنیم که در صورت بروز هرگونه اختلال شنوایی در کودکانتان، پیش از هر اقدام دیگری به کلینیک طنین سمعک مراجعه نمایید تا کودکتان توسط کارشناسان این مرکز ویزیت و اختلال شنوایی وی درمان گردد.

سمعک نامرئی فوناک سوئیس

اگر اندکی درباره سمعک نامرئی فوناک تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که قطعاً بهترین سمعک نامرئی فوناک همان سمعک Phonak Lyric بوده که اخیراً به‌شدت موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفته است. شرکت فوناک ادعا می‌کند که این سمعک 100% نامرئی است و اصلاً قابل مشاهده نیست و قدرت بسیار زیادی نیز دارد. 

می‌توانید برای خرید سمعک فوناک و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

سمعک نامرئی فوناک

این مدل سمعک نامرئی فوناک وقتی در گوش قرار می گیرد به شکل زیر می شود:

سمعک هوشمند فوناک در گوش
  • سمعک  Phonak Virto V: برخی از این ویژگی‌های آن عبارت‌اند از: دارابودن  مدل‌هایی با قابلیت‌های بی‌سیم و بلوتوثی کوچک‌تر، دارابودن برنامه‌های اتوماتیک فوق‌هوشمند، پوشاننده وزوز گوش، خاصیت نانو و ضد آب و برقراری ارتباط بلوتوثی دوگوشی.
  • سمعک Phonak Naída V یا همان سمعک فوناک نایدا : انواع این نوع سمعک فوناک در تهران عبارت‌اند از:
    • الف) سمعک  Naida V : این سمعک فوق‌العاده کاربرد زیادی در ایران دارد و به طور خاص برای کم‌شنوایی شدید تا عمیق بوده و دارای  فناوری  کاهش و پوشش وزوز گوش،  مقاومت عالی در مقابل آب،  ارتباط بیسیم دوگوشی بین  سمعک‌ها و کاهش عالی نویز محیطی،  قابل‌شنیدن کردن فرکانس‌های بالا، حفظ کیفیت طبیعی صدا،  حدود 25 درصد باریک‌تر نسبت به نسل قبل، نفوذ آلودگی و گردوغبار. 
    • ب) سمعک Phonak Audeo Q: از مزایای این سمعک عبارت‌اند از: کاهش احتمال وقوع فیدبک (سوت سمعک)، افزایش پهنای باند فرکانسی، صاف‌تر شدن پاسخ فرکانسی، محبوبیت بیشتر از نظر ظاهری  و زیبایی،  مناسب‌بودن برای کم‌شنوایی‌های شیب‌دار.

ج) سمعک  Phonak Bolero Q: ویژگی‌های این سمعک عبارت‌اند از: دارابودن فناوری Speech in Wind، فن آوری auto Stereo Zoom، فن آوری Duo Phone. این نوع سمعک فوناک فروش نسبتاً زیادی در سال‌های اخیر داشته و امتحان خود را در ایران پس داده است.

کنترل سمعک فوناک

می‌توانید برای خرید سمعک فوناک و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

  • سمعک فوناک  Phonak Virto V: برخی از این ویژگی های آن عبارتند از: دارا بودن  مدل هایی با قابلیت های بی سیم و بلوتوثی کوچکتر، دارا بودن برنامه های اتوماتیک فوق هوشمند، پوشاننده وزوز گوش، خاصیت نانو و ضد آب، برقراری ارتباط بلوتوثی دو گوشی.
  • سمعک فوناک Phonak Naída V یا همان سمعک فوناک نایدا : انواع این نوع سمعک فوناک در تهران عبارتند از:
    • الف) سمعک  Naida V : به طور خاص برای کم شنوایی شدید تا عمیق بوده و دارای  فن آوری  کاهش و پوشش وزوز گوش  ،  مقاومت عالی در مقابل آب  ،  ارتباط بیسیم دوگوشی بین  سمعک ها و کاهش عالی نویز محیطی ،  قابل شنیدن کردن فرکانس های بالا، حفظ کیفیت طبیعی صدا ،  حدود 25 درصد باریک تر نسبت به نسل قبل ، نفوذ آلودگی و گرد و غبار . این سمعک فوناک در ایران فوق العاده کاربرد زیادی دارد.
    • ب) سمعک فوناک Phonak Audeo Q: از مزایای این سمعک فوناک در تهران عبارتند از : کاهش احتمال وقوع فیدبک (سوت سمعک)، افزایش پهنای باند فرکانسی، صاف تر شدن پاسخ فرکانسی، محبوبیت بیشتر از نظر ظاهری  و زیبایی،  مناسب بودن برای کم شنوایی های شیب دار.
    • ج) سمعک فوناک  Phonak Bolero Q: ویژگی های این سمعک فوناک در تهران عبارتند از : دارا بودن فن آوری Speech in Wind، فن آوری auto Stereo Zoom، فن آوری Duo Phone. این نوع سمعک فوناک فروش نسبتا زیادی در سال های اخیر داشته است. این مدل سمعک فوناک در ایران امتحان خود را پس داده است.
سمعک هوشمند فوناک
  • سمعک Phonak Sky V : لازم به توضیح است این سمعک یکی از ضدآب‌ترین سمعک‌های موجود در بازار برای کودکان محسوب می‌شود. ویژگی‌های این سمعک عبارت‌اند از: دارابودن فن آوری Sound Recover 2  ، فن آوری AutoSense Sky OS ، چراغ نشانگر ، گفتار در 360 درجه، قفل درب باتری و برنامه‌های هوشمند شنیداری ذخیره شده بر روی سمعک.
  • سمعک Phonak Virto Q: ویژگی‌های این مدل عبارت‌اند از: دارابودن فن آوری  Speech in Wind، فن آوری auto Stereo Zoom، فن آوری Duo Phone. این سمعک فوناک فروش قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است و در ایران نیز طرف‌داران فراوانی دارد.
  • سمعک  Phoanak Naída Q : برخی ویژگی‌های این سمعک عبارت‌اند از: دارابودن فن آوری Whistle Block، فن آوری Binaural Voice Stream، مقاومت نسبت به آب و رطوبت. این سمعک نیز عملکرد مناسبی دارد.
  • سمعک Phonak Dalia : قابلیت‌های سمعک‌های این خانواده عبارت‌اند از:  دارای حافظه برای ثبت اطلاعات استفاده از سمعک، پردازش سیگنال در 4 کانال حقیقی، داشتن 4 برنامه دستی، دارابودن پیشرفته‌ترین مدار حذف نویز، دارای Sound Recover ، دارابودن پیشرفته‌ترین فن آوری  حذف فیدبک یا سوت سمعک، سازگار با سیستم FMو سازگار با موبایل. این محصول نیز محبوبیت زیادی در دارد.
  • سمعک  Phonak Tao Q: دارای 4 و 3 کانال پردازش صدا هستند.
  • سمعک Phonak Baseo Q :  این سمعک با بهره‌مندی از کیفیت صدای خوب و قیمت متعادل،  باعث شده‌ که افراد بیشتری بتوانند از سمعک‌های مدرن استفاده نمایند.
  •  
سمعک هوشمند فوناک نامرئی

می‌توانید برای خرید سمعک فوناک و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

  • سمعک  Phonak Naida S : سمعک‌هایی فوق‌العاده قوی هستند. ویژگی‌های آن عبارت‌اند از:  دارابودن تراکم غیرخطی فرکانسی (  Sound Recover )، چهارکاناله، مدار حذف فیدبک پیشرفته ( Whistle Block )، مدار حذف نویز و جهت داری میکروفن‌ها.
  • سمعک  Una :این نوع سمعک، نسل دوم سمعک‌های ديجيتال بوده كه سيستم پردازشي آن Digital Bionic  است. اين سيستم از طبيعت الهام گرفته و با به‌کارگیری یافته‌های مهندسي نوين، صدايي باکیفیت بالا در سمعک ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این مدل عبارت‌اند از:  از خانواده سمعک CIC هاي ظريف پشت‌گوشی می‌باشد و سیستم شنوایی و تجهیزات و میکروفون بسیار قوی را دارا است.
  • سمعک  Extra: این نوع سمعک با برخورداری از سیستم هوشمند فن آوری Digital Bionic، توانسته است یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین سمعک‌های موجود در بازار باشد و صدایی باکیفیت را تولید نماید.
سمعک هوشمند فوناک
  • سمعک CerténaArt: این نوع سمعک در گروه سمعک‌های رده اقتصادی یا Economy بوده و دارای مدل‌های مختلف داخل گوشی و پشت‌گوشی می‌باشد. این نسل از سمعک‌ها، به نسل سوم سمعک‌های دیجیتال معروف هستند و دارای پردازشگر و سرعت پردازش بسیار بالا  و ارتباطات بی‌سیم و بلوتوثی هستند.
  • سمعک Dalia : این سمعک دارای قدرت زیاد، کیفیت وضوح صدا، پوشش‌دهی شنوایی از محدوده خفیف تا شدید، پردازش سیگنال در ۴ کانال حقیقی، دارای ۴ برنامه دستی، پیشرفته‌ترین مدار حذف نویز به نام Noise Block، دارای Sound Recover یا تراکم غیرخطی فرکانسی، جهت داری تطبیقی میکروفون‌ها از نوع Ultra-Zoom، پیشرفته‌ترین تکنولوژی حذف فیدبک یا سوت سمعک، سازگار با سیستم FM و سازگار با موبایل بوده و فروش زیادی دارد.
  • سمعک Cassia: ویژگی‌های این نوع سمعک عبارت‌اند از: دارابودن پیشرفته‌ترین تکنولوژی حذف فیدبک یا سوت سمعک، تنوع رنگ و بهره‌گیری از امكانات بی‌سیم و بلوتوثي.
  • سمعک Ambra : از جمله ويژگي مهم  سمعک  Ambra، توانمندسازی كاربران بر گفتار يك گوينده مشخص در حضور تداخلات صوتي موجود در يك محيط پر سروصدا و شلوغ است. این سمعک نیز فروش نسبتاً قابل‌توجهی دارد.
سمعک هوشمند فوناک

می‌توانید برای خرید سمعک فوناک و مشاوره با کارشناسان ما در کلینیک طنین سمعک تماس حاصل نمایید.

قیمت و خرید سمعک فوناک سوئیس

در مورد قیمت سمعک های فوناک نیز عزیزان زیادی سوال پرسیده بودند. لازم به توضیح است قیمت سمعک فوناک برای مدل های متنوع این شرکت تولید کننده متفاوت می باشد. به عنوان مثال مدل سمعک Phonak Audeo، در بازار بین 1449 دلار تا 1849 دلار قیمت دارد. بسیاری در مورد قیمت سمعک فوناک نایدا پرسیده بودند که باید بگوییم همان گونه که در ادامه آمده است، مشاهده می کنید، قیمت سمعک فوناک نایدا بین 1049 تا 2229 دلار متغیر است. با این حال قیمت سمعک فوناک نایدا اگرچه اندکی گران است، اما امتحان خود را پس داده و رضایت عزیزانی که از آن استفاده می کنند را به همراه داشته است. شایان توجه است که خرید لوازم جانبی برای سمعک ها هزینه های بیشتری را نیز در پی خواهد داشت. افراد می توانند با توجه به نیاز های خود، از بین لوازم جانبی آن مواردی را که مورد نیاز است انتخاب و خریداری نمایند.

در مورد قیمت انواع مدل‌های سمعک فوناک سوئیس نیز بایستی بیان کنیم که باتوجه‌به متغیر بودن قیمت دلار در ایران، قیمت سمعک فوناک سوئیس در ایران نیز متغیر بوده و بستگی به نرخ دلار دارد. جدول زیر قیمت انواع مدل‌های سمعک‌های این برند را به دلار نشان می‌دهد که باتوجه‌به قیمت دلار و تبدیل آن می‌توانید قیمت آن را به‌صورت تقریبی به تومان محاسبه نمایید.

جدول قیمت سمعک‌های فوناک:

مدل انواع سمعک فوناک

قیمت انواع سمعک فوناک به دلار

قیمت سمعک فوناک سوئیس مدل Audéo Marvel

$1,149 – $2,799

قیمت سمعک فوناک سوئیس مدل Naída B

$1,049 – $2,299

سمعک فوناک مدل Bolero B

$1,149 – $2,299

سمعک فوناک مدل Virto B-Titanium

$1,899 – $2,499

سمعک فوناک مدل Virto B

$1,199 – $2,399

سمعک فوناک مدل CROS B

قیمت این مدل خیلی متغیر است

قیمت انواع سمعک فوناک سوئیس و قیمت سمعک فوناک نایدا را در جدول بالا مشاهده می‌فرمایید.

عزیزانی که قصد خرید سمعک فوناک در تهران را داشتند. برای خرید سمعک فوناک در ایران نیز کافی است با ما یعنی سمعک فوناک نمایندگی تهران تماس بگیرید. طنین سمعک به‌عنوان نمایندگی سمعک فوناک در تهران در این عرصه به‌صورت کاملاً حرفه‌ای عمل کرده و کلیه خدمات پس از فروش سمعک فوناک نمایندگی را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. 

برای رزرو نوبت شنوایی سنجی، مشاوره و خرید سمعک در تهران تماس بگیرید.

سخن پایانی

همان گونه که متوجه شدید، برند فوناک از جمله شرکت‌های فعال در زمینه دستگاه‌های کمک شنوایی است. این برند موفق شده محصولات قدرتمندی را به بازار عرضه نماید و نظر مثبت کاربران خود را به دست بیاورد. کلینیک تخصصی طنین سمعک نیز با ارائه خدمات مرتبط به شنوایی‌سنجی و گفتاردرمانی، بهترین سمعک‌های روز دنیا را با درنظرگرفتن شرایط و انتظارات شما برایتان تجویز می‌کند. درصورتی‌که خود یا اطرافیانتان دچار مشکلات شنوایی هستید؛ توصیه می‌کنیم که از کارشناسان متبحر این کلینیک کمک بگیرید. از این که تا انتهای این مطلب همراهمان بودید، از شما سروران عزیز متشکریم.

از مهم‌ترین اهداف سمعک فوناک، درک و شناخت نیازهای افراد ناشنوا و کم‌شنوا و حساسیت‌های آنان می‌باشد.

سمعک فوناک سوئیس بیس از چهل سال تلاش کرده و توانسته است جدیدترین فناوری‌ها را در سمعک‌های کودکان تعبیره نماید.

سمعک Naida V این سمعک فوق‌العاده کاربرد زیادی در ایران دارد و بطور خاص برای کم‌شنوایی شدید تا عمیق بوده و ارتباط بیسیم دو گوشی بین سمعک‌ها و کاهش عالی نویز محیطی و نفوذ آلودگی و گردوغبار مناسب است.

سمعک phonak vitro V از دارا بودن مدل هایی با قابلیت‌های بی‌سیم و بلوتوثی کوچک‌تر و همچنین خاصیت نانو و صد آب و برقراری ارتباط بلوتوثی دو گوشی میباشد.